اعضای کانون امام محمدباقر(ع)شهرک فرهنگیان ساری در تکاپوی توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

اعضای کانون امام محمدباقر(ع)شهرک فرهنگیان ساری در تکاپوی توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
مهدوی با بیان اینکه اعضای امام محمدباقر(ع)شهرک فرهنگیان ساری همانند سایر هموطنان از آغازین روزهای شیوع کرونا برای دستگیری از نیازمندان به خط شدند، گفت:توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی ویژه رمضان در دستور کار این کانون قرار دارد.

«عباس مهدوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تشریح اقدامات اعضای کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع) شهرک فرهنگیان ساری برای برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی متناسب با ماه مبارک رمضان در سایه کرونا، اظهار کرد: ماه روزه امسال برنامه های این کانون با همکاری گروه فرهنگی هنری عبرات ساری درحال اجراست.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع)شهرک فرهنگیان ساری به تعطیلی موقت این کانون درپی اوج گیری مجدد کرونا اشاره کرد و افزود: برنامه های حضوری این کانون همانند سایر مراکز دینی و فرهنگی کشور با توجه به تاکید ستادملی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما فعالیت های دینی، فرهنگی و قرآنی فعالان کانون امام محمدباقر(ع) از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درحال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه اعضای این کانون همانند سایر مردم نوع دوست ایران اسلامی از آغازین روزهای شیوع کرونا برای دستگیری از نیازمندان در قالب رزمایش کمک های مومنانه به خط شدند، ادامه داد: ماه رمضان جاری  تهیه ۳۰۰ سبد مواد غذایی و توزیع بین نیازمندان وآسیب دیدگان کرونا(به همراه بسته های بهداشتی) در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

مهدوی از برپایی ایستگاه فرهنگی هنری ویژه ماه مبارک رمضان در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همراه توزیع محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم التحریر خبر داد .

 

وی یکی از فعالیت های خداپسندانه مردم مومن و ولایی مازندران در ماه رمضان را توزیع نان رایگان بین نیازمندان به نیت کریم اهل بیت(ع) اعلام کرد و افزود: توزیع نان رایگان در مناسبت ها درقالب طرح نان مهربانی نیز مورد توجه کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع) است.

 

مهدوی به اقبال عمومی برای استفاده از فضای مجازی با هدف قطع زنجیره ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: ایجاد منابر مجازی در اینستاگرام نیز تدارک دیده شد.

 

وی از برگزاری مسابقه مجازی شمیم بهشت در فضای مجازی خبر داد و یادآورشد: همچنین تولید کلیپ ۵ دقیقه ای در ۵ قسمت از قصص قرآن کریم در دست اقدام است.

 

پایان پیام/ 286