فراخوان گروه مکبری در کانون «الزهرا (س)» جهرم

فراخوان گروه مکبری در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
حضوری گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در نظر دارد از میان علاقمندان به رشته های سرود، تواشیح، اذان، مداحی، صوت و ترتیل، قرآن، دکلمه خوانی، دعا خوانی و تعقیبات پس از تست صدا و شرکت در آزمون افرادی را جذب کند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عمده فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، به همت بچه های مسجد از جمله نوجوانانو جوانان انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد با تشکیل گروه های مختلف وظایفی را بر عهده داشته و در راستای آن به انجام فعالیت می پردازند.

 

وی بیان کرد: از جمله این بخش ها که از جمله مهمترین قسمت های هر مسجد به شمار می آید، بخش مکبری است که وظیفه آن بر عهده بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» قرار گرفته است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: در این بخش، بچه های مسجد هر کدام وظیفه انجام اموری را بر عهده دارند و هر کس به فراخور تخصص و تجربه ای که دارد به ایفای نقش می پردازد.

 

وی ادامه داد: این بخش متشکل از اذان گو، مکبر، دعاخوان، تعقیبات نماز و... است که هر کدام از این امور در وعده های مختلف بر عهده چند نفر از بچه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم از اعلام فراخوان برای جذب بچه های مسجد در گروه مکبری خبر داد و عنوان کرد: این کانون در نظر دارد از میان بچه های مسجد و علاقمند به رشته های سرود، تواشیح، اذان، مداحی، صوت و ترتیل، قرآن، دکلمه خوانی، دعا خوانی و تعقیبات پس از تست صدا و شرکت در آزمون افرادی را جذب کند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد علاقمند باید جهت ثبت نام به کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مراجعه کنند، گفت: مهلت نام نویسی تا سوم اردیبهشت ماه اعلام شده است.

 

حضوری در پایان از دانش آموزان کلاس اول تا هشتم ابتدایی دعوت کرد جهت حضور در این فعالیت ها و شرکت در تست و سطح بندی در این فراخوان نام نویسی کنند.

 

پایان پیام/ 691