اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» برگزار می شود

اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» با حضور معاون فرهنگی کانون های مساجد کشور خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز جمعه (۳ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» با حضور «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمد علی پیرسبزی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این برنامه روز شنبه ۴ اردیبهشت ساعت 12 ظهر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: بعد از بررسی بین تعداد ۸۹۰ اثر که به ستاد رسید، ۳۷۰ اثر به مرحله دوم داوری راه یافته و ۶ اثر به مرحله نهایی رسیدند.
 

 
دولت آبادی افزود: این طرح که برای اولین بار در کشور برگزار شده، به سمت تولید محتوای هنری برای فضای مجازی حرکت کرده و با هدف کشف استعداد های هنری در سطح مساجد، ایجاد رقابت سالم بین نوجوانان و جوانان برگزار شده است.
 
 

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری استان و همچنین معاونت فرهنگی سپاه فتح استان، برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویر احمد افزود: در طول اجرای این طرح چندین کارگاه آموزشی شعر به صورت مجازی نیز برگزار شد و در نهایت آثار منتخبان در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سوگواره همزمان با طرح «ایران قوی» در بستر سامانه «بچه های مسجد» برگزار شد که با استقبال خوبی از سراسر کشور همراه شده است.

 

پایان پیام/ 630