هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان منصوب شدند

هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان منصوب شدند

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان با رویکرد جوان گرایی، عمل گرایی و تخصص گرایی با معرفی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی منصوب شدند.

مسئول روابط عمومی مسجد داودقلی زنجان در این رابطه به خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: خدمت به مسجد عبادت است و خدمتگزار مخلص مسجد محبوب خداوندست و مساجد بعنوان خانه الهی و سنگر اسلام، پناه گاه مورد اعتماد مردم هستند و باید با مدیریت کارآمد و تخصصی اداره شوند.

 

بیات ادامه داد: حرمت امام زاده با متولی است و متولیان و مدیران مسجد باید انسانهای با تقوا و صالح باشند تا جایگاه ارزشی و معنوی آن در بین مردم و نمازگزاران بیشتر باشد.

 

وی با اشاره به این نکته که مدیریت مسجد داودقلی در دست جوانان مومن تحصیل کرده و متعهد است، گفت: سعی می شود  از حضور، تجربه و نظرات ریش سفیدان مومن که سرمایه های دینی کمال استفاده بعمل آید.

 

به گفته مسئول روابط عمومی مسجد داودقلی، حجت الاسلام ولایتی امام جماعت مسجد با مشورت عقلای منطقه و نمازگزاران مسجد و با گفتگو با جوانان توانا و علاقه مند به مشارکت در مدیریت مسجد، هیئت امنای مسجد داودقلی را انتخاب می نمایند.

 

گفتنی است هیئت امنای جدید این مسجد با تخصص های متعدد و سلایق مختلف برای مدیریت پویا و جامع انتخاب شدند که در بین آنها کارشناس ارشد معارف اسلامی، کارشناس ارشد عمران، کارشناس ارشد حقوق، کارشناس ارشد حسابداری، کارشناس بهداشت و سلامت دیده می شود.

 

بیات در پایان با اشاره به کلام امام علی (ع) هدیه مسجد بهشت است، افزود:  خدمت به مسجد توفیق الهی است و در روایات معتبر به اجر و پاداش ویژه آن اشاره شده است و مدیریت مسجد امانتی است که مسئولیت بالایی دارد.

 

پایان پیام/ 693