جزء خوانی قرآن کریم در مساجد استان زنجان برپا می شود

جزء خوانی قرآن کریم در مساجد استان زنجان برپا می شود

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور روزه داران و بچه های مسجدی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همه ساله در ماه مبارک رمضان مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مساجد استان برگزار می شد ولی به جهت شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود، مراسم جزء خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد اجرا می شود.

 

به همین منظور مراسم جزء خوانی قرآن کریم با آغاز ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 17 در مسجد رسول الله شهرستان خرمدره برگزار می شود.

همچنین مراسم جزءخوانی قرآن کریم و برگزاری حلقه صالحین با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در طول ماه مبارک رمضان تشکیل می شود.

 

همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی در مسجد حسینیه بی سیم زنجان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

بچه های مسجد ثامن الائمه زنجان نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم را همه روزه در محل مسجد برگزار می کنند همچنین با حضور روحانی مسجد، پاسخگویی به احکام شرعی روزه داران با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

پایان پیام/ 73