برگزاری کلاس های کانون «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین

برگزاری کلاس های کانون «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری کلاس های مقطع متوسطه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به شیوه آنلاین با توجه به شرایط کرونایی خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونا در شهرستان جهرم به رنگ قرمز، لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطابق با وضعیت این بیماری مورد تاکید و ضرورت است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله تاکیدات این کانون فرهنگی و هنری به بچه های مسجد بوده و همواره سعی شده تا در اجرای برنامه های مختلف رعایت شیوه نامه ها به خوبی اجرایی شود.

 

وی بیان کرد: در هفته های اخیر متاسفانه شهرستان جهرم چهره نامطلوبی از بیماری کرونا به خود گرفته و سبب شده تا وضعیت این شهر از زرد به قرمز تبدیل شود.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: این مهم سبب شد تا در راستای پیشگیری از شیوع بیماری و لزوم شیوه نامه های بهداشتی، برگزاری کلاس های این کانون فرهنگی و هنری در مقاطع مختلف با محدودیت هایی انجام شود.

 

وی ادامه داد: بر این اساس، برگزاری کلاس های مقطع متوسطه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین در فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: برگزاری این کلاس ها تا اطلاع ثانوی به شیوه آنلاین برگزار و تغییر شیوه برگزاری کلاس ها نیز به بچه های مسجد اطلاع رسانی می شود.

پایان پیام/ 691