برگزاری جزءخوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری جزءخوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
حضوری از اجرای برنامه جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه رمضان همزمان با اقامه نماز صبح در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری فعالیت های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی است که همه ساله در مساجد انجام شده و با استقبال گروه های مختلف مردم رو به رو می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خداوند و ماه نزول قرآن کریم است و پرداختن به این کتاب الهی در سطوح مختلف از تاکیدات ویژه بزرگان دین در طول سال به ویژه این ماه مبارک است.

 

وی بیان کرد: امسال علاوه بر برگزاری آیین های جزءخوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» که هر روز ظهر پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود، آیین جزءخوانی پس از نماز صبح نیز در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این، برنامه ها و فعالیت های قرآنی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، به صورت آنلاین در فضای مجازی نیز در طول ماه رمضان برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: البته برخی از فعالیت های قرآنی در این کانون هم به صورت حضوری و محدود با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی ویژه بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، در پایان گفت: سایر برنامه های انجام شده در این کانون فرهنگی و هنری در ماه رمضان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی توسط حاضران و شرکت کنندگان در مجلس انجام می شود.

 

پایان پیام/ 691