اجرای طرح «کمک مومنانه» همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

اجرای طرح «کمک مومنانه» همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
پاریاو گفت: طرح «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) به اجرا در می آید.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، طرح «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: در این برنامه که با هدف کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت صورت می گیرد، بسته های مواد غذایی حاوی اقلام مورد نیاز خانواده ها تهیه و میان خانواده های هدف توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ کمک به محرومان و مستمندان نیز دیگر اهداف برگزاری این طرح بوده که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» انجام می شود.

 

پاریاو عنوان کرد: اعضای این کانون فرهنگی و هنری از خیران و نیکوکاران خواسته اند تا با همراهی خود در کمک به خانواده های مستمند و محروم در ماه بندگی خدا سهیم شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم بیان کرد: این طرح با عنوان «سفره کرامت حضرت امام حسن (ع)» در سالروز میلاد این امام همام به اجرا در می آید و در قالب آن بسته های مواد غذایی میان خانواده هایی کم بضاعت که پیش از این توسط بچه های مسجد شناسایی شده اند، توزیع می شود.

 

پاریاو اظهار کرد: کمک های خیران و نیکوکاران در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی شامل برنج، روغن و سایر اقلام مورد نیاز خانواده ها است که افراد می توانند با در اختیار گذاشتن آن به این کانون فرهنگی و هنری در ثواب کمک به محرومان در ماه مبارک رمضان سهیم شوند.

 

وی در پایان از سایر خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد که در برگزاری طرح های «کمک مومنانه» توسط این کانون فرهنگی و هنری مشارکت داشته اند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691