مدیر کانون «شهیدان گل آرایش» طراح و مجری محافل مجازی «ضیافت قرآنی در شب های آسمانی»

مدیر کانون «شهیدان گل آرایش» طراح و مجری محافل مجازی «ضیافت قرآنی در شب های آسمانی»

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
طرح نورانی «ضیافت قرآنی در شب های آسمانی» ویژه شب های ماه مبارک رمضان که از شب اول ماه مبارک از ساعت ۲۱ در فضای «اسکای روم» برگزار می شود، این فعالیت توسط قاری ممتاز قرآن کریم و مدیر کانون «شهیدان گل آرایش» انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، طرح نورانی «ضیافت قرآنی در شب های آسمانی» ویژه شب های ماه مبارک رمضان که از شب اول ماه مبارک از ساعت ۲۱ در فضای «اسکای روم» برگزار می شود، این فعالیت توسط استاد «عطااله امیدواری»، قاری ممتاز قرآن کریم و مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل آرایش» طراحی و به اجرا رسیده است.

امیدواری، با رویکرد تلاوت جوانان، نوجوانان و شکوفه های قرآنی در راستای میدان دادن، تشویق و پرورش استعدادهای قرآنی نسل آینده و معرفی آنان به جامعه برنامه‌ ریزی کرده است.

هر محفل قرآنی شامل قرائت یک حزب از کلام الله مجید با قرائت یک دانش آموز و یک دانشجوی قرآنی و همچنین سخنرانی یکی از کارشناسان مذهبی است که قرائت جمعی آیات هر محفل به یک شهید قرآنی هدیه می شود.

در اجرای محافل مجازی قرآنی هر شب از ماه مبارک رمضان که با همکاری همکار گرامی، «اعظم جاوید» برگزار می شود، پیش‌بینی حضور در بقاع متبرکه و اماکن تاریخی شهر شیراز لحاظ شده است، این برنامه قرآنی از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت ۳۰ شب تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از این رو علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani در فضای «اسکای روم» به این محفل بپیوندند، مراجعین باید زمان مراجعه روی لینک مهمان کلیک کرده سپس نام خود را وارد کنند تا وارد فضای محفل انس با قرآن کریم شوند.
 

پایان پیام/ 130