برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ماه مبارک رمضان سال جاری، مقارن با روزهایی شده است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی بیشتر در منزل و در کنار خانواده هستیم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت این کانون خبر داد، افزود: این مسابقه در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی و به ‌منظور افزایش سرانه مطالعه و افزودن کتاب به سبد خانوار برای ارتقای سطح علم و آگاهی عمومی و همچنین گسترش معارف نورانی نماز در جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» فرصت خوبی برای کتابخوانی دسته ‌جمعی در ماه مهمانی پروردگار است که با محوریت کتاب «نماز و روزه راهی به سوی معبود» نوشته «محسن سعیدیان» طراحی شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون ضمن معرفی منبع مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» خاطر نشان کرد: این کتاب دارای 2 بخش است که در بخش نخست کتاب، مطالبی درباره‌ اهمیت پایبندی به نماز همچون آداب و ارکان نماز، اثرات آن و فضلیت‌های نماز اول وقت بیان می‌ شود و در بخش دوم به فضیلت ‌های ماه رمضان و روزه، اثرات روزه‌ داری و آداب آن بر اساس روایات و احادیث اشاره شده است.

شفیعی، هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی بیشتر اعضای کانون با معارف اسلامی در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در این مسابقه می توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کانون، نسخه بارگذاری شده كتاب «به سوی نور» را مطالعه و پاسخ صحیح سئوالات طراحی شده را به صورت یک عدد 12 رقمی حداکثر تا 22 اردیبهشت ماه 1400 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی در پایان گفت: به 14 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را کسب کنند، جوایز نفیسی در عید سعید فطر به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130