۱۰۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «پیمان غدیر» جهرم میان مستمندان توزیع شد

۱۰۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «پیمان غدیر» جهرم میان مستمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
پاشه از تهیه و توزیع یکصد بسته مواد غذایی میان خانواده های محروم و کم بضاعت شهرستان جهرم به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «کمک مومنانه» در حالی همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به اجرا در آمد که این کانون در طول سال گذشته نیز اقداماتی در این زمینه به انجام رسانده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم افزود: در این مرحله از طرح و با همت بچه های مسجد، اقدام به تهیه یکصد بسته معیشتی کردیم که این اقلام ضروری پس از بسته بندی میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری مرکز نیکوکاری «غدیر» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» انجام شده است، عنوان کرد: برای تهیه بسته های مواد غذایی بیش از 270 میلیون ریال هزینه شده است.

 

پاشه با اشاره به تداوم اجرای این برنامه در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری در نظر دارد اقدام به تهیه ۲۰۰ بسته معیشتی دیگر در ماه رمضان کند.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته مواد غذایی 400 هزار تومان نیاز است، گفت:  بسته های مواد غذایی شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، روغن ، شکر، قند، رب گوجه، تخم مرغ، سویا، حبوبات، ماکارونی، خرما است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم ادامه داد: خیرین نیکوکار که آمادگی کمک به نیازمندان در قالب این طرح را  دارند می توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037997950189473 ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز به همت این کانون فرهنگی و هنری طرح «نذر قربانی» همزمان با ماه رمضان به اجرا در آمده است، گفت: در راستای اجرای این طرح، 300 بسته گوشت تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

 

پاشه خیرین و نیکوکارانی که در این کار خدا پسندانه، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» را یاری کرده اند، قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691