۷۰۰پرس غذای گرم به همت کانون شهید گرائیلی خرماکلا بین نیازمندان قائم شهری توزیع شد

۷۰۰پرس غذای گرم به همت کانون شهید گرائیلی خرماکلا بین نیازمندان قائم شهری توزیع شد

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
نادعلی زاده از طبخ و توزیع ۷۰۰پرس غذای گرم به همت موکب فاطمه الزهرا(س) و کانون شهید گرائیلی خرماکلا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین نیازمندان شهرستان قائم شهر خبر داد وگفت:افطاری گرم در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شب های قدر نیز توزیع می شود.

خبرگزاری شبستان-مازندران؛ از آغازین روزهای شیوع کرونا تا به امروز بیشتر از یکسال و اندی می گذرد و در سطح استان مازندران بسیج محلات، کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیات های مذهبی، گروه های جهادی و موکب های اربعین حسینی به صورت خودجوش برای رفع مشکلات معیشتی و بهداشتی و مقابله با کرونا در شهر و روستا همانند دوران دفاع مقدس بزرگترین اقدامات را انجام می‌دهند. تهیه و توزیع کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی وغذای گرم بین نیازمندان از جمله این اقدامات عام المنفعه و خداپسندانه است.

 

«ولی الله نادعلی زاده» مدیرمسئول جوان و انقلابی کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی روستای خرماکلا و مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) شهرستان قائم شهر که این روزها نام و آوازه اش به عنوان کارآفرین نمونه مسجدی در جای جای ایران عزیز شنیده می شود یکی از همین نیروهای مردمی است که آستین همت را بالا زده تا سفره ای بی نان نماند و خدای ناکرده خانواده ای برای تهیه یک وعده غذای گرم سر درگم و پریشان شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی روستای خرماکلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به طرح طبخ و توزیع غذای گرم ویژه افطار نیازمندان شهرستان قائم شهر اشاره و اظهار کرد: ماه رمضان امسال اعضای این کانون به همراه فعالان موکب فاطمه الزهرا(س) خیرین برای رونق سفره های نیازمندان بسیج شدند.

 

«ولی الله نادعلی زاده» از طبخ 700پرس غذای گرم با رعایت تمامی نکات بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این مومنانه های رمضانی در سطح قائم شهر بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه برای پخت این میزان غذای گرم 15میلیون تومان هزینه شده است، گفت: پیش‌بینی‌شده غذای گرم با کمک بچه های مسجد، خیران و موکب فاطمه الزهرا (س) در لیالی قدر و شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) طبخ و با حفظ کرامت و شأن نیازمندان در اختیار جامعه هدف قرار داده شود.

 

منتخب رواق کارآفرینی طرح ملی«ایران قوی» که روستای خرماکلا به واسطه تلاش و پشتکارش به پایتخت لیموترش ایران شهره است، اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی سال گذشته ۴هزار بسته معیشتی وبهداشتی به ارزش یک میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع کردند.

پایان پیام/ 286