سفره افطاری ساده در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برپا می‌شود

سفره افطاری ساده در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برپا می‌شود

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
وحدانی گفت: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری ساده در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برپا می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: سفره ساده افطاری هرساله به همت اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) در راستای ترویج دهنده روح ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی در شب نیمه رمضان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برپا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: پخت و توزیع آش رشته در قالب غذای گرم بین نیازمندان در این شب مبارک از دیگر برنامه‌های کانون است.

 

وی گفت: تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و انتشار شعری در وصف کریم اهل بیت توسط شاعره کانون در فضای مجازی، ختم ذکر یا کریم هدیه به امام حسن مجتبی(ع) و جمع‌خوانی جزء پانزدهم قرآن کریم و هدیه به روح پاک امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه‌های این کانون است.

 

وحدانی با اشاره به اینکه همزمان با شب نیمه رمضان از موذنه‌های مسجد مولودی پخش می‌شود تصریح کرد: گردهم آمدن جوانان و نوجوانان در پای سفره ساده افطاری و حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در برنامه‌های این کانون فرهنگی و هنری مورد تاکید است خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری «زینبیه(س)» در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 526