نگاهی به محافل قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد استان زنجان

نگاهی به محافل قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد استان زنجان و با حضور روزه داران و بچه های مسجدی برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محافل انس با قرآن کریم با هدف ایجاد انس و الفت بین جوانان و نوجوانان در ماه نزول قرآن کریم در قالب جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در مساجد استان زنجان برپا می شود.

 

این محافل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و حاضران در محافل با استفاده از ماسک، ضمن رعایت این پروتکل ها از فیوضات این ماه عزیز برخوردار می شوند.

 

به همین منظور محفل انس با قرآن با ترتیل جزء خوانی قرآن کریم با تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد غریبیه زنجان برگزار می شود.

 

همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در مسجد موسی ابن جعفر زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

در این محفل قرآنی هر روز یک جزء از قرآن کریم با حضور روزه داران و اصحاب مسجد قرائت می شود.

در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پونک زنجان نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم دایر است همچنین برای بچه های این مسجد کلاس تجوید به منظور آموزش قرآن کریم به فعالان مسجدی در طول ماه مبارک رمضان برگزا ر می شود.

 

یکی از اقدامات مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زنجان در طول ماه مبارک رمضان همکاری بچه های این مسجد در اجرای طرح غربالگی شهید حاج قاسم سلیمانی است که شرکت کنندگان در این طرح با خانواده ها تماس گرفته و در جریان وضعیت خانواده های مبتلا به کرونا قرار می گیرند.

در این مسجد در طول ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی و محافل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر است.

 

همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان با حضور  روزه داران ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

پایان پیام/ 73