برگزاری کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان عضو کانون «جامع الزهرا (س)» در ماه رمضان

برگزاری کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان عضو کانون «جامع الزهرا (س)» در ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
اکبری از برگزاری کلاس آموزش احکام شرعی ویژه نوجوانان عضو کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» در طول ماه رمضان خبر داد.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آغاز ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای فراگیری احکام و مسائل شرعی بچه های مسجد است که بخشی از وظایفی را که همزمان با سن تکلیف بر عهده دارند فرا گرفته و در زندگی خود آن را به کار گیرند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه رمضان با حضور در مسجد دور هم جمع می شوند تا از فرصت معنویت این ماه مبارک استفاده کرده و احکام شرعی مورد نیاز خود را فرا بگیرند.

 

وی بیان کرد: کلاس های احکام در کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» ویژه گروه سنی نوجوانان است و تعداد 20 نفر از بچه های مسجد در این کلاس شرکت می کنند.

 

اکبری با اشاره به زمان برگزاری این کلاس ها، عنوان کرد: برگزاری کلاس احکام در این کانون فرهنگی و هنری روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته و از ساعت 5 و نیم تا 6 و نیم عصر با تدریس حجت الاسلام رستاد انجام می شود.

 

وی با اشاره به عناوین و سرفصل های کلاس ها نیز گفت: در برگزاری کلاس ها، عناوینی همچون احکام روزه داری، احکام نجاسات، احکام نماز و... که مورد نیاز نوجوانان است به آنها آموزش داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، عنوان کرد: یادگیری احکام و مسائل شرعی از جمله نیازهای یک نوجوان مسجدی است تا با رعایت آن بتواند مسیر بندگی خدا را هر چه بهتر انجام دهد.

 

اکبری در پایان از حضور و استقبال پرشور نوجوانان مسجدی در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری به ویژه کلاس های احکام در راستای فراگیری احکام الهی قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691