وبینار آموزشی رابطین کانون های مساجد در اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود

وبینار آموزشی رابطین کانون های مساجد در اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت لاسلام امیدی از برگزاری وبینار آموزشی رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و گفت: در این وبینار از مدیر کانون «منتظران ظهور» شهرستان کازرون به عنوان کانون شایسته تقدیر استان فارس در طرح «ایران قوی» تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی استان پهناور فارس و همچنین فعالیت بیش از یک هزار و 300 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان، اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها می توانند در تسهیل امور مربوط به کانون ها گام های موثری بردارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در همین راستا و با توجه به لزوم تعامل و همراهی بیشتر اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، وبینار آموزشی تدارک دیده شده است که فردا سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان فارس این وبینار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این وبینار به صورت همزمان از «محمدجعفر شفیعی»، مدیر کانون «منتظران ظهور» شهرستان کازرون به عنوان کانون شایسته تقدیر استان فارس در طرح «ایران قوی» تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به حضور «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این ویدئو کنفرانس، گفت: در حضور وی، راهکارهای تعامل بیشتر کانون های فرهنگی هنری مساجد با اداره های فرهنگ وارشاد در شهرستان و ستاد هماهنگی استان برای دریافت مجوز الکترونیکی کانون ها و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد بررسی خواهد شد.
 

پایان پیام/ 130