برگزاری آیین جشن میلاد امام حسن (ع) همراه با اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

برگزاری آیین جشن میلاد امام حسن (ع) همراه با اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
پاریاور از برگزاری آیین جشن سالروز میلاد امام حسن (ع) همراه با اجرای برنامه های متنوع و رزمایش «کمک مومنانه» در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» خبر داد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت کریم اهلبیت (ع) گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم برنامه های متنوعی در ماه رمضان در حال اجرا شدن است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم افزود: این کانون در سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) قصد دارد برنامه جشن و سرور را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کند.

 

وی به جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با حضور احمدی جابری، فرمانده سپاه ناحیه جهرم و سخنرانی وی برگزار می شود.

 

پاریاو ادامه داد: همچنین مدیحه سرایی مداح اهلبیت (ع) در وصف حضرت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» است.

 

وی همچنین از اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» در این برنامه اشاره کرد و گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» و همزمان با ماه مبارک رمضان مرحله جدیدی از رزمایش «کمک مومنانه» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)»، عنوان کرد: در راستای این برنامه و همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) بسته های مواد غذایی که پیش از این توسط بچه های مسجد تهیه شده، آماده توزیع میان خانواده های کم بضاعت و محروم است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین جشن و سرور و همچنین اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه روز سه شنبه از ساعت 21 در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» برگزار می شود.

 

پاریاو با دعوت از اهالی مسجد برای شرکت در این برنامه، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا، با حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک شد.

 

پایان پیام/ 691