کانون «الزهرا (س)» در شب میلاد امام حسن (ع) غرق در شور و شادی است

کانون «الزهرا (س)» در شب میلاد امام حسن (ع) غرق در شور و شادی است

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
حضوری گفت: آیین جشن و سرور میلاد کریم اهلبیت (ع)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور سایر هیئت های مذهبی شهرستان جهرم به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم مفتخر است که از سالیان دور میزبان هیئت مذهبی «امام حسن مجتبی (ع)» در این کانون بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری همواره در سالروز میلاد این امام همام، میزبان محبان اهلبیت (ع) بوده و برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی را به اجرا در آورده است.

 

وی بیان کرد: امسال و در شب سالروز میلاد کریم اهلبیت (ع) نیز این کانون فرهنگی و هنری با برگزاری آیین جشن و سرور عرض ارادت خود را نسبت به فرزنده زاده پیامبر مهربانی ها عرضه می دارد.

 

حضوری عنوان کرد: این آیین سه شنبه هفتم اردیبهشت و از ساعت 21 در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این آیین حجت الاسلام «عباس عرفایی» امام جماعت مسجد «الزهرا (س)» به سخنرانی در وصف کریم اهلبیت (ع) می پردازد، خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه نیز حاضران در این محفل معنوی از نوای مولودی خوانی ذاکران اهلبیت (ع) بهره مند می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه این مراسم با حضور سایر هیئت های مذهبی شهرستان برگزار می شود، از اهالی مسجد، اعضای کانون و... برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

 

حضوری در پایان از شرکت کنندگان در این آیین جشن و سرور خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) حضور پیدا کنند.

پایان پیام/ 691