۳۷ هزار پرس غذای گرم توسط موقوفات فارس بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع می شود

۳۷ هزار پرس غذای گرم توسط موقوفات فارس بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ۳۷ هزار پرس غذای گرم توسط موقوفات فارس بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع خواهد شد، گفت: تا امروز بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) در مراسم توزیع هشت هزار و 800 بن کارت، اطعام گرم و بسته معیشتی که در مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز برگزار شد، گفت: در مجموع 6 هزار پُرس غذای گرم از محل موقوفه مسجد «نصیرالملک» و بقاع متبرکه حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) در میان مردم اطراف مسجد توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که در بحث مواسات و همدلی و کمک های مومنانه با همکاری کمیته امداد و سپاه تا امروز 140 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات تهیه و در استان فارس و شهر شیراز توزیع شده است، تاکید کرد: تا امروز بیش از 60 هزار بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه یکصد هزار پرس غذای گرم و 10 هزار بسته معیشتی هم توزیع خواهد شد، اضافه کرد: توزیع 24 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفه «حاج علی اکبر قوام» را در شیراز شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه 37 هزار پرس غذای گرم توسط موقوفات فارس بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع خواهد شد، افزود: 10 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفه «معزالوزاره» از روز گذشته آغاز شده و بین ایتام توزیع شده است و امروز 2 هزار و 500 بن کارت هر کدام به ارزش 400 هزار تومان و 300 بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 130