از کمک به خانواده‌های نیازمند با نام کریم اهل بیت(ع) تا راه‌اندازی کاروان شادی

از کمک به خانواده‌های نیازمند با نام کریم اهل بیت(ع) تا راه‌اندازی کاروان شادی

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی گفت: کمک مومنانه به ۶۰ خانواده نیازمند و راه‌اندازی کاروان شادی از برنامه های مسجد محمدی به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین شاهرودی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش حضور مردم در مساجد شده است، اظهار کرد: تعطیل شدن چندین باره مساجد یا برخی از برنامه های عبادی آنان که قطعا به منظور حفظ جان مردم صورت گرفته است، از مهم ترین عوامل ایجاد این وضعیت هستند.

 

امام جماعت مسجد محمدی (واقع در تهران، خیابان ری) افزود: رویکرد ما در این مسجد اجرای مصوبات استانی و ملی و حرکت در مسیر قانون همچون سایر مساجد بوده است ولی با توجه به ارتفاع زیاد شبستان و داشتن حیاط و فضای باز زیاد، نماز جماعت و برنامه های دیگر را با رعایت کامل پروتکل های هبداشتی در مسجد محمدی برگزار می کنیم.

 

وی اضافه کرد: کمک مومنانه به 60 خانواده نیازمند و راه اندازی کاروان شادی در محدوده خیابان ری از برنامه های مسجد محمدی به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) است، ضمنا این مسجد تاکنون هفت نوبت در دوره شیوع ویروس کرونا میان نیازمندان توزیع کرده است.

 

شاهرودی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد محمدی با همکاری گروه جهادی این مسجد ایستگاه صلواتی و بهداشتی از روز سه شنبه، هفتم اردیبهشت ماه دایر کرده که تا پنج شنبه، 16 اردییبهشت ماه، همزمان با آخرین شب قدر دایر است.

پایان پیام/ 397