بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به همت کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم میان محرومان توزیع شد

بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به همت کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم میان محرومان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
پاریاو از توزیع بیش از یکصد بسته معیشتی حاوی اقلام مواد غذایی مورد نیاز خانواده ها همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) میان محرومان و مستمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«هادی پاریاو»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: از ابتدای ماه رمضان و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم، اجرای طرح «کمک مومنانه» در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: در راستای اجرای این طرح، جمع آوری کمک های نقدی به وسیله بچه های مسجد آغاز شد که با تامین هزینه ها، خرید اقلام نیز از سوی عوامل اجرای طرح «کمک مومنانه» انجام شد.

 

به گفته وی در اجرای این مرحله از طرح «کمک مومنانه» که جهت کمک به خانواده های کم بضاعت انجام شده، خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد پای کار آمده و بخشی از هزینه های این طرح را تامین کردند.

 

پاریاو ارزش هر بسته مواد غذایی را بیش از 200 هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از یکصد بسته در اجرای این مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» تهیه شده است.

 

وی با اشاره به محتوای این بسته ها نیز گفت: هر بسته مواد غذایی شامل اقلام مورد نیاز خانواده ها همچون برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی و سویا بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری، تا کنون چند مرحله طرح «کمک مومنانه» با هدف کمک و حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا از سوی این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

وی در پایان با قدردانی از بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح، عنوان کرد: بسته های مواد غذایی با تلاش بچه های مسجد میان خانواده های کم بضاعت و مستمند توزیع شده است.

 

پایان پیام/ 691