ارادت کانون های مساجد به کریم اهل بیت (ع) با برگزاری برنامه های مختلف

ارادت کانون های مساجد به کریم اهل بیت (ع) با برگزاری برنامه های مختلف

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای برنامه های ویژه میلاد باسعادت کریم اهل بیت (ع) در کانون های مساجد، گفت: این برنامه ها در روزهای اوج کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن عرض تبریک فرارسیدن میلاد سراسر نور و رحمت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: هرسال با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در راستای ارادت به ساحت مقدس کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود که از سال قبل به علت شیوع ویروس منحوس کرونا شکل اجرای برنامه ها تغییر یافته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و اکرام ایتام به تاسی از این امام همام در صدر برنامه ها قرار دارد، افزود: کمک ها به شکل کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب تدارک بسته های معیشتی و بهداشتی در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها با همکاری دیگر اصحاب مسجد از جمله پایگاه های بسیج برگزار می شود، خاطرنشان کرد: گزارش های رسیده حاکی است که در نقاطی که بیماری کرونا اوج کمتری داشته است، جشن های مردمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده و ایستگاه های صلواتی توزیع تبرکی نیز همراه بوده است.
 

پایان پیام/ 130