توزیع بیش از ۵ هزار قرص نان صلواتی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون

توزیع بیش از ۵ هزار قرص نان صلواتی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
شفیعی با اشاره به توزیع نان صلواتی در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون و گفت: بیش از پنج هزار قرص نان صلواتی و ۵۰ بسته معیشتی در این شب بین روزه داران توزیع شد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن مجتبی (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: امام حسن مجتبی (ع) در حقیقت سایه بان کریمانه نیازمندان و کشتی علوم الهی و پیشوایی پرهیزکار و پاکدامن بود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: با توجه به فراخوان داده شده برای مشارکت خیران و کمک های صورت گرفته، در راستای طرح راهکار کریم اهل بیت در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، نان صلواتی در بین روزه داران توزیع شد.

وی از همکاری نانوایی‌ها در طبخ نان صلواتی خبر داد و گفت: این نانوایی‌ها در پویش ضیافت کریمانه، به طبخ و توزیع نان به‌صورت صلواتی و رایگان در میان مردم در روز ۱۵ ماه مبارک رمضان اقدام کردند.

شفیعی افزود: این سنت حسنه همچون سال های گذشته به تعداد بیش از پنج هزار قرص نان با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم توزیع شد.

شفیعی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت و رسیدگی به نیازمندان و افراد آسیب پذیر در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی پیش آمده کرونایی، یادآور شد: خیرین کانون در زمینه کمک رسانی و نوع دوستی، پیش قدم بوده و در راستای مواسات و همدلی تعداد ۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح ملی «راهکار» بین نیازمندان توزیع شد. 

 

 

 

پایان پیام/ 130