حضور نمايندگان ولي فقيه در برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد انگيزه‌بخش است

حضور نمایندگان ولی فقیه در برنامه‌های کانون‌های مساجد انگیزه‌بخش است

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
طاهريان، در آيين مجازي تقدير از کانون‌هاي مساجد برگزيده استان چهار محال و بختياري در طرح ملي ايران قوي، طي سخناني حضور نمايندگان ولي فقيه در برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را انگيزه‌بخش توصيف کرد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «مرتضی طاهریان» چهارشنبه 8 اردیبهشت در  آیین تقدیر از کانون های فرهنگی هنری برگزیده استان چهارمحال و بختیاری، در طرح ملی ایران قوی گفت: افتخارآفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یک جریان مداوم است و گروه سرود شهرستان لردگان این استان هواره از گروه های سرود برتر کشوری بوده است.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ دینی و کادرسازی، توانمندسازی و هدایت ظرفیت‌های موجود مردمی به سمت اهداف بلند استقرار ارزش‌های دینی و در راستای تحقق منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، اصول و سیاست‌های فرهنگی کشور و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان با مصوبه جلسه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1371تاسیس شدند.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما تصریح کرد: ویژگی مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که مدیر کانون تحت نظر امام جماعت مسجد فعالیت می کند.

 

طاهریان با اشاره به اینکه 16000 اثر تولیدی در عرصه هنر ذیل برگزاری طرح ملی ایران قوی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تولید و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شد، افزود: این حجم از آثار با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور قابل توجه است.

 

وی با تاکید بر اینکه ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در دو سال گذشته در طرح ملی ایران قوی و اولین رویداد ملی فهما پس از استان قم به عنوان استان برتر انتخاب شد، گفت: در شبکه رابطان نیز این استان جزء استان‌های برتر کشور انتخاب شده است.

 

گفتنی است در آیین تقدیر از برگزیدگان طرح ملی ایران قوی در چهارمحال و بختیاری از کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) از مسجد امام علی(ع)گندمان، شهرستان بروجن با کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق فن آوری ، کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن(عج) هفشجان از شهرستان شهرکرد، با کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق کتاب،کانون فرهنگی هنری ضحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن حائز رتبه شایسته تقدیر در رواق نمایش، کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان دارای رتبه شایسته تقدیر در رواق دانش، کانون فرهنگی هنری انصارالحسین از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) راستاب از شهرستان فارسان با کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق قلم، کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن با کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق ترنج تقدیر بعمل آمد.