۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا تهیه و توزیع شد

۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا تهیه و توزیع شد

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
چادرنشین گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مشارکت اعضای کانون امام علی(ع) نکا در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است و تلاش داریم تا در دستگیری از نیامندان بیش از گذشته فعالیت کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: کمک های مومنانه و توزیع غذای گرم در راستای فرامین رهبری و رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد است و تلاش داریم تا قطع زنجیره ویروس کرونا در کنار مردم و نیازمندان باشیم.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی دوچندان زندگی اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده است، خاطر نشان کرد: از یکسال گذشته تاکنون، تمرین سخاوت و بخشش و احسان بوده است و امیدواریم کمک خیران و مردم بیش از پیش شامل حال نیازمندان شود.

 

چادرنشین گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) 150 پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون پک بهداشتی شامل مواد شوینده از قبیل مایع دست و صابون، پودر رختشویی و شامپو و مواد ضد عفونی کننده و نان رایگان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا در همه برنامه های ابلاغی و خلاقانه پیش قدم است و اعضای این کانون برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

پایان پیام/ 175