قدردانی نماینده ولی فقیه از برگزیدگان طرح «ایران قوی»

قدردانی نماینده ولی فقیه از برگزیدگان طرح «ایران قوی»

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
نماینده ولی‌فقیه از برگزیدگان طرح «ایران قوی» و عملکرد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «سید نصیر حسینی» در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ایران قوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از تلاش‌های ارزشمند کانون مساجد استان در همه زمینه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی اثرگذار قدردانی می‌کنم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسجد پایگاه معنویت و دین داری و اخلاق است؛ اگر کارها با محوریت مسجد و با رنگ و بوی مسجد انجام شود، برکات فراوانی خواهد داشت و در مدیریت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی هم وقتی مسجد محور قرار گیرد، در سایر جاها چنین برکتی نخواهد بود.

 

وی افزود: حضرت محمد (ص)، اسلام قوی و غنی و توسعه یافته را دنبال می‌کرد، به همین منظور مسجد را محور قرار داد و اسلام به واسطه همین محوریت رشد و توسعه پیدا کرد و نشان دادیم که با محوریت مسجد به پیروزی‌های زیادی دست پیدا کرده ایم.

 

حسینی بیان کرد: باید از ظرفیت های موجود بیشتر استفاده کرده و اگر کارها مدیریت و نظارت شود، خدمات بیشتری توسط کانون‌ها ارائه خواهد شد و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

 

وی افزود: طبق گزارش ها، ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان در ابعاد مختلف خوب کار کرده، چه در ابعاد مادی و معنوی فعالیت‌های صورت گرفته موثر بوده و همه اینها ظرفیتی است که اگر مدیریت خوبی بر روی فعالیت‌ها داشته باشیم خروجی بسیار بیشتری خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان، اذعان کرد: در بحث زلزله سی‌سخت، ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، عملکرد اثرگذاری داشتند، که اقدامات آنها قابل تقدیر است، البته باید کاری کرد که فعالیت‌ها روز به روز زنده‌تر و پویا شوند.

 

وی افزود: باید مساجد را فعال کنیم و فعال کردن آنها یک بخش مربوط به کانون‌ها و بخش دیگر پایگاه ها و ائمه جماعات و هیئت امنا است که باید از ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کنند.

 

حسینی یادآوری کرد: برخی مساجد فعالیت‌های خوبی دارند و بعضی از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کنند؛ هیئت امنا و کانون های مساجد و ائمه جماعات باید حضور بایسته و شایسته در فعالیت‌ها داشته و بیشتر اقدام کنند تا شاهد تغییر و تحول باشیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعال سازی مساجد در دستور کار استان بوده تا بتوانیم از برکات مسجد برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد کمال استفاده را داشته باشیم.

 

پایان پیام/ 630