اجرای طرح اطعام کریمانه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)

اجرای طرح اطعام کریمانه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
فهیمه برخان گفت: هم زمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح اطعام کریمانه برگزار شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح اطعام کریمانه برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در راستای اجرای این طرح، ۵۰۰ نفر از نیازمندان روزه دار با همت بچه های مسجدی عضو کانون مهمان سفره با برکت امام حسن مجتبی (ع) شدند.


وی بیان کرد: در شب ولادت کریم اهل بیت (ع) با تاسی از سیره این امام همام، طرح اطعام کریمانه با مشارکت اعضای کانون و جمعی از مردم خیر برگزار شد.


برخان ابراز کرد: قصد داریم هم زمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از طریق جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم طرح اطعام و افطاری نیازمندان را اجرا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: بر همین اساس ۶۰۰ نفر از نیازمندان روزه دار در این شب با فضیلت اطعام می شوند.


وی اظهار کرد: البته یکی از برنامه های کانون از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، برپایی سفره های افطاری ساده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده و در همین راستا هر شب یک افطاری ساده بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین نمازگزاران روزه دار توزیع می شود.


برخان اضافه کرد: جزء خوانی قرآن کریم و دوره آموزش احکام از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که با توجه به شرایط فعلی، روزانه به صورت مجازی برگزار می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: طرح سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های کانون است که به طور مستمر هر هفته برگزار می شود و در ماه مبارک رمضان با اولویت تجلیل از فعالان مسجدی و نخبگان قرآنی در حال اجرا است.


وی تاکید کرد: هدف از تداوم این طرح، تجلیل از نخبگان محله مسجد و معرفی الگوی های برتر به نمازگزاران به ویژه به نسل جوان و نوجوان است.


برخان در خاتمه با اشاره بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، عنوان کرد: طرح شنبه های کتاب از سایر برنامه های کانون است که با معرفی کتاب های مفید و ارزشمند شنبه هر هفته برگزار می شود.

پایان پیام/ 586