توزیع ۳۰ بسته معیشتی رمضان سهم کانون شهدای گرجی محله بهشهر

توزیع ۳۰ بسته معیشتی رمضان سهم کانون شهدای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
الیاسی گفت: در راستای رزمایش کمک های مومنانه و عمل به فرامین رهبری، کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه و تاکید بر کمک به خانواده‌های کم بضاعت در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در کنار سایر اقشار مردم به یاری خانواده‌های کم بضاعت شتافتند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: در همین راستا همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۰بسته‌ سبد کالا به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این بسته‌های غذایی به ارزش 60 میلیون ریال شامل مایحتاج مهم ماه رمضان بوده است.

 

الیاسی افزود: تلاش برای دستگیری از نیازمندان همواره در دستور کار اعضای این کانون بوده و هست و در دوران کرونا این مهم با قوت بیشتری ادامه دارد و ضمن ضدعفونی معابر و خیابان ها از ابتدای شیوع و توزیع بستع های بهداشتی، در راستای کمک های مومنانه همچنان میدان داری می کنیم.

 

وی یادآور شد: اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر همراه با اقشار مختلف مردم به فرموده مقام معظم رهبری برای حضور در رزمایش کمک مومنانه لبیک گفته و همچنان با تمام توان و علاقه برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس در میدان هستند.

 

الیاسی همچنین به برنامه های شب های رمضان اشاره و تصریح کرد: برنامه های شب های رمضان هم همچون نماز جماعت و ادعیه و سخنرانی کوتاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون مسجد شهدای روستای گرجی محله بهشهر اجرا می شود.

پایان پیام/ 175