برگزاری ویژه برنامه های لیالی قدر در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری ویژه برنامه های لیالی قدر در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
حضوری گفت: ویژه برنامه لیالی قدر با قرائت دعای «جوشن کبیر»، «ابوحمزه ثمالی» و سخنرانی مذهبی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) گفت: ویژه برنامه شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» که از شب نوزدهم آغاز شده در شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به محتوای این برنامه ها، افزود: برنامه های شب قدر در این کانون در سه بخش قرائت «جوشن کبیر»، سخنرانی مذهبی و قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دعای «جوشن کبیر» از ساعت 23 در این کانون قرائت می شود، عنوان کرد: همچنین سخنرانی مذهبی از ساعت یک بامداد و با سخنرانی حجت الاسلام عرفایی در شب بیست و یکم ماه رمضان و حجت الاسلام فتاحی در شب بیست و سوم انجام می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» نیز از ساعت یک و 45 دقیقه بامداد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: قرائت این دعا در دومین شب قدر به وسیله «منصور میمنه» و در سومین شب قدر نیز به وسیله «فرشید میرزایی» از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های شب قدر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از ساعت 23 آغاز می شود، گفت: این ویژه برنامه ها به همت و همکاری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با دعوت از اهالی مسجد و شهروندان برای شرکت در ویژه برنامه های شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: از شرکت کنندگان در این برنامه ها تقاضا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در این لیالی قدر حضور پیدا کنند.

پایان پیام/ 691