برگزاری آیین سوگواری شام شهادت امام علی (ع) در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

برگزاری آیین سوگواری شام شهادت امام علی (ع) در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
ترابفرد از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری در شام شهادت حضرت امام علی (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در دومین شب قدر، کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان محبان مولا علی (ع) بود و شرکت کنندگان در مراسم احیا، در سوگ مولای متقیان اشک ریخته و عزاداری کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: امشب و در شام شهادت مولا امیرالمومنین (ع) نیز آیین سوگواری و عزاداری به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

 

وی از برگزاری این ویژه برنامه از ساعت 22 امروز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این برنامه با روضه خوانی و مرثیه سرایی «علیرضا عطایی» از ذاکران اهلبیت (ع) در مصیبت و رثای مولا علی (ع) برگزار و عشق و ارادت خود را نسبت به ساحت مقدس این امام همام ابراز می کنند.

 

ترابفرد با دعوت از شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای حضور در این ویژه برنامه سالروز شهادت امام اول شیعیان جهان، عنوان کرد: برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری، از عموم شرکت کنندگان در این محفل می خواهیم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و آن را مورد تاکید قرار دهند.

پایان پیام/ 691