جزء خوانی قرآن کریم در حال برگزاری است 

جزء خوانی قرآن کریم در حال برگزاری است 

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
نعمت الله سلیمانی مرادآباد گفت: جزء خوانی قرآن کریم و بیان احکام یکی از برنامه های کانون بنیانگذار انقلاب اسلامی است که هم زمان با ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

«نعمت الله سلیمانی مرادآباد​» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: جزء خوانی قرآن کریم و بیان احکام یکی از برنامه های کانون بنیانگذار انقلاب اسلامی است که هم زمان با ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بنیانگذار انقلاب اسلامی روستای کلاب صوفیان جیرفت افزود: یکی از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری طی روزهای گذشته با هدف حفظ سلامت اهالی روستا درخواست از مرکز بهداشت برای اعزام تیم پزشکی بود تا وضعیت سلامت عمومی اهالی روستا را بررسی کنند.


وی بیان کرد: در همین راستا این تیم پزشکی پس از استقراد در مسجد، اقدام به اندازه گیری میزان فشار خون، قند و چربی خون اهالی روستا کرد.


سلیمانی مراد آباد ابراز کرد: برپایی مراسم احیای لیالی قدر از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار  می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بنیانگذار انقلاب اسلامی روستای کلاب صوفیان جیرفت ادامه داد: حفظ سلامت مومنین از اولویت های ما است و بر همین اساس مراسم لیالی قدر به مدت ۳ سال در فضای باز برگزار شده و اهالی روستا تاکید شده که با ماسک در مراسم شرکت کرده و مهر نماز، سجاده و مفاتیح الجنان به همراه داشته باشند.


وی اظهار کرد: در تداوم رزمایش مواسات و همدلی، به همت بچه های مسجد، طرح اطعام و افطار نیازمندان روزه دار در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.


سلیمانی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون غذای نذری، بسته های گوشت قربانی و سبد غذایی در بین این خانواده ها توزیع شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری بنیانگذار انقلاب اسلامی روستای کلاب صوفیان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: طرح اطعام و افطار با هدف دستگیری از نیازمندان و با تاسی از سیره حضرت علی (ع) تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

پایان پیام/ 586