۱۶۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان شهرهای قیدار و ایجرود توزیع می شود

۱۶۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان شهرهای قیدار و ایجرود توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: در مرحله پنجم مواسات ستاد کانون های مساجد استان زنجان، ۱۶۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان شهرهای قیدار و ایجرود توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و ستاد کانون های مساجد استان زنجان به این فرمان رهبری لبیک گفته و با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا طرح مواسات ستاد کانون های مساجد استان زنجان را اجرا می کند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان مرحله پنجم از این طرح به اجرا درمی آید، افزود: به همین منظور 1600 بسته گوشت از امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در بین نیازمندان شهرهای قیدار و ایجرود توزیع می شود.

 

به گفته وی، بنا به تاکید موسسه حضرت خدیجه(س) یکی هزار بسته از این گوشت ها در قیدار، 200 بسته در ایجرود و 400 بسته نیز از طریق موسسه خیریه روزبه زنجان توزیع خواهد شد. 

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار مرحله از این طرح توسط ستاد کانون های مساجد استان زنجان به اجرا درآمده است،‌ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و ذبح قربانی طرح هایی است که به صورت خودجوش در برخی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از زمان شیوع ویروس کرونا به اجرا درآمده است.

 

پایان پیام/ 73