توزیع ۲۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت به همت کانون «مشکات الرضا (ع)»

توزیع ۲۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت به همت کانون «مشکات الرضا (ع)»

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
رحیمی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» تعداد ۲۰ بسته گوشت تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمک به خانواده های نیازمند، دستاورد بزرگ بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» بوده که این مهم در ایام شیوع بیماری کرونا به شکل پر رنگ تری جلوه کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» مسجد «گوهرشاد» جهرم افزود: بچه های مسجد در ماه مبارک رمضان ابتدا مصمم به اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» بودند که این امر نیز با یاری اهالی مسجد و کمک های خیران و نیکوکاران محله به اجرا در آمد.

 

وی بیان کرد: در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» با تهیه 140 بسته مواد غذایی، توزیع آن به صورت هدفمند در چند روستای بخش مرکزی شهرستان جهرم انجام شد.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد، طرح «نذر قربانی» در دستور کار قرار گرفته که این طرح در چند مرحله به اجرا در می آید.

 

وی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای این برنامه و به همت افراد نیکوکار و خیرخواه، تعداد 20 بسته گوشت تهیه شد که بچه های مسجد آن را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رساندند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» مسجد «گوهرشاد» جهرم اظهار کرد: این طرح قرار است در هفته های آینده نیز با تهیه و توزیع بسته های گوشت ادامه پیدا کند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، با اجرای رزمایش «کمک مومنانه» از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، خدمات مختلفی را به جامعه هدف ارائه کرده اند، عنوان کرد: این خدمات در زمینه های مختلف همچون تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، گندزدایی معابر و ادارات، تهیه بسته های ارزاق و... بوده است.

 

وی با قدردانی از تلاش خیران و نیکوکاران که در اجرای این برنامه ها یاری گر بچه های مسجد بوده اند؛ خواستار تداوم این حمایت ها در راستای کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت شد.

 

پایان پیام/ 691