ساختمان مسجد سلمان تا پایان خرداماه تکمیل می‌شود/ استمرار کمک مومنانه مسجدی‌ها در ماه رمضان

ساختمان مسجد سلمان تا پایان خرداماه تکمیل می‌شود/ استمرار کمک مومنانه مسجدی‌ها در ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین خویی گفت: ساختمان مسجد سلمان تا پایان خرداماه تکمیل می‌شود و با وجود هزینه‌هایی که در این باره صورت می‌گیرد، امسال نیز کمک مومنانه اهالی این مسجد به نیازمندان تداوم می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین «شجاع الدین خویی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ساختمان مسجد سلمان تا پایان خرداماه امسال تکمیل می شود، اظهار کرد: کار نوسازی این مسجد با همراهی هیئت امنا و نمازگزاران این مسجد چند سال پیش شروع شد و با کمک چند انسان متدین و بانی کارهای خیر ادامه یافت و ان شاءالله به زودی به پایان می رسد.

 

امام جماعت مسجد سلمان (واقع در تهران، خیابان هفده شهریور) افزود: فعالیت های مسجد سلمان طی دوره نوسازی این مسجد مدتی تعطیل شد ولی با پیشرفت 25 درصدی، دوباره از سر گرفته شد و طی دوره شیوع ویروس کرونا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه یافت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خیریه مسجد سلمان در دوره شیوع ویروس کرونا همچون گذشته در خدمت نیازمندان بود، گفت: هیچ چیزی، نه این بیماری و نه ساخت این مسجد مانع از کمک مومنانه اهالی مسجد سلمان به محرومان نشد و بر همین اساس 60 بسته ارزاق به مناسبت ماه رمضان امسال میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

خویی تاکید کرد: مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا نمایشی از اقتدار و نقش بی نظیر خود در دستگیری از نیازمندان عرضه کردند اینک نوبت آن رسیده است که با مدیریت دستگاه های مسجدی و مربوطه و با تلاش ائمه جماعات و هیئت امنا، کمک های مومنانه مساجد سر و سامانی بگیرد به طوری که همه نیازمندان از این کمک ها بهره مند شوند و این گونه نباشد که برخی از چند مسجد کمک بگیرند. در واقع نظم بخشیدن به خدمت رسانی مساجد باید جزو برنامه های مسجدی ها باشد.

 

پایان پیام/ 397