توزیع بسته های بهداشتی میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

توزیع بسته های بهداشتی میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
گواهیان از توزیع بسته های بهداشتی به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» میان بچه های مسجد و عضو این کانون خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به سلامت بچه های مسجد از جمله تاکیدات و ضرورت هایی است که به عنوان اولویت در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در شرایطی که بیماری کرونا جامعه را درگیر خود کرده، رعایت مسائل بهداشتی از سوی شهروندان زمینه را برای پیشگیری از شیوع بیماری هموار می کند.

 

وی بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک از جمله کارهای ساده ای است که انجام آن موجب پیشگیری از شیوع بیماری می شود که در این زمینه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» این مهم به خوبی اجرایی شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه از سوی این کانون فرهنگی و هنری، تهیه بسته های بهداشتی ویژه بچه های مسجد به اجرا در آمده است، عنوان کرد: تهیه، آماده سازی و توزیع بسته ها توسط بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته ها حاوی مواد ضدعفونی کننده است، خاطرنشان کرد: محلول های ضدعفونی دست و... در این بسته ها قرار داده شده و در اختیار بچه های مسجد قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: برای هر کدام از گروه های سنی این کانون فرهنگی و هنری بسته های بهداشتی در نظر گرفته شده و بچه های مسجد پس از نماز مغرب و عشا می توانند جهت تهیه بسته ها به افراد مسئول مراجعه کنند.

پایان پیام/ 691