نماز عید فطر در کانون «امام صادق (ع)» اقامه می شود

نماز عید فطر در کانون «امام صادق (ع)» اقامه می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
صادقی از اقامه نماز عید سعید فطر همزمان با نخستین روز از ماه شوال در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مومنان روزه دار پس از یک ماه بندگی و عبادت خداوند متعال، با اقامه نماز عید سعید فطر، شکر نعمت های الهی را به جا می آورند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، نماز عید سعید فطر در این کانون برپا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نماز عید فطر با اقامه حجت الاسلام رمضانی در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود، عنوان کرد: این برنامه از ساعت هفت و نیم صبح روز عید فطر با حضور اهالی مسجد، مومنان روزه دار محله و اعضای کانون برپا می شود.

 

صادقی ادامه داد: همچنین اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ویژه کودکان، از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده بچه های مسجد در روز عید سعید فطر است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین صندوق جمع آوری فطریه و خمس نیز به منظور کمک به افراد نیازمند در صبح روز عید فطر در این کانون فرهنگی و هنری قرار داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان با دعوت از شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این برنامه باشکوه، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را مورد تاکید قرار داد.

پایان پیام/ 691