اخبار کوتاه مساجد زنجان

اخبار کوتاه مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
همزمان با ماه مبارک رمضان در کنار جمع آوری کمک های مردمی، دوره های آموزشی و محافل قرآنی با حضور قشرهای مختلف و رعایت پرتکل های بهداشتی در مساجد زنجان برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مهد قرآنی گلهای بهشتی با آموزش حروف الفبا ، روخوانی وحفظ قرآن و آموزش نقاشی برای نوگلان در مسجد ثامن الائمه زنجان برپاست.

 

در این مهد قرآنی، دوره های آموزشی با حضور مربیان مجرب برپا می شود و کودکان با روخوانی و روانخوانی قرآن کریم آشنا می شوند.

مراسم ختم قرآن کریم در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان

 

مراسم ‌ختم ‌قرآن کریم ‌و قرائت ‌زیارت‌عاشورا با حضور روزه داران و نمازگزاران هر روز در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار می شود.

 

مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان یکی از مساجد پویای شهر زنجان محسوب می شود که اعمال ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی از آغاز ماه مبارک رمضان در آن اجرا می شود.

برپایی سه شنبه های مهدوی در مسجد امیرالمومنین(ع) بهارستان زنجان

 

هر هفته روزهای سه شنبه با حضور جمعی از بچه های مسجد، مراسم سه شنبه های مهدوی در فضای باز مسجد امیرالمومنین(ع) بهارستان برگزار می شود.

 

در این مراسم که با توزیع پیکسل شهدا، ماسک و پخش صوت و برپایی ایستگاه سلامتی همراه است، جوانان حاضر در این مراسم با ویژگی های منتظران ظهور آشنا می شوند.

تهیه جهیزیه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پونک زنجان

 

یکی از اقدامات خیرخواهانه اصحاب مسجد در راستای دستگیری از نیازمندان تهیه جهیزیه با همکاری خیرین و اهالی محله و توزیع در بین نوعروسان نیازمند است.

 

در همین راستا برخی از اقلام جهیزیه نوعروسان با همکاری بچه های مسجد امام حسن مجتبی(ع) پونک تهیه و در تقدیم زوج های نیازمند شد.

 

 

پایان پیام/ 73