اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «سلاله پاکان»

اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «سلاله پاکان»

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
بهمن زادگان اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» با توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های محروم در کانون «سلاله پاکان» خبر داد.

«محمد صادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه طرح «کمک مومنانه» که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» به اجرا در آمده، مرحله جدید آن با هدف تامین اقلام خوراکی مورد نیاز خانواده ها در این کانون انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» افزود: در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» بیش از 50 بسته مواد غذایی تهیه و با تلاش بچه های مسجد میان خانواده های محروم و کم بضاعت محله توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه این تعداد بسته معیشتی هزینه ای افزون بر 140 میلیون ریال صرف شده است، عنوان کرد: هزینه های این طرح از سوی خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون تامین شده است.

 

بهمن زادگان خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی در مراحل مختلف حاوی اقلام مورد نیاز خانواده ها از جمله برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه، گوشت و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در چند مرحله طرح «کمک مومنانه» در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» به اجرا در آمده است از همراهی سایر افراد خیر و بچه های مسجد در اجرای این برنامه قدردانی کرد و خواستار حمایت و همکاری آنها در برنامه های آتی در راستای اجرای این طرح شد.

پایان پیام/ 691