برگزاری حلقه های تربیتی در اولویت برنامه ها

برگزاری حلقه های تربیتی در اولویت برنامه ها

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
ایوب عبدی نسب گفت: برگزاری حلقه های تربیتی تحت عنوان دورهمی های معرفتی در اولویت برنامه های کانون ولایت قرار دارد.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برگزاری حلقه های تربیتی تحت عنوان دورهمی های معرفتی در اولویت برنامه های کانون ولایت قرار دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: دورهمی های معرفتی، متشکل از حلقه های تربیتی است که دوشنبه هر هفته بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با رویکرد طرح مباحث اعتقادی و اخلاقی و نیز آموزش احکام و قرآن کریم برگزار می شوند.


وی بیان کرد: این دورهمی ها هر هفته با حضور بچه های گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در مسجد همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شوند.


عبدی نسب یادآور شد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) طرح برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری آغاز شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت با اشاره به این که این نشست ها گفتگو محور هستند، افزود: در اولین نشست پیرامون دوران امامت امام حسن مجتبی (ع) بحث و گفتگو شد.


وی ابراز کرد: دومین نشست بصیرتی هم زمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) با رویکرد جریان شناسی فکری و سیاسی گروه های مختلف دوران آن حضرت برگزار شد.


عیدی نسب اضافه کرد: در روز قدس نیز جمله مقام معظم رهبری که فرموده بودند؛ آزادی قدس کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است، محور نشست بصیرتی بود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اظهار کرد: در این نشست در مورد تاریخچه فلسطین از زمان حضرت ابراهیم (ع) تاکنون و همچنین در مورد قوم یهود بحث و تبادل نظر شد.


وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی این نشست ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.


عبدی نسب تاکید کرد: مهمترین رویکرد کانون ولایت در اجرای این برنامه ها تقویت فرهنگ دینی و بصیرت افزایی نسل نوجوان و جوان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت در خاتمه عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی این نشست ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586