۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان گوراب‌پس توزیع شد

۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان گوراب‌پس توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
سیدآموزنده گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۸۸ بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین نیازمندان گوراب‌پسی توزیع شد.

«سیدمجتبی سیدآموزنده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی مسجد جامع گوراب‌پس فومن اقدام به یک سری فعالیت فرهنگی و مذهبی در مسجد کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع گوراب‌پس فومن با اشاره به تهیه و توزیع 48 بسته معیشتی به ارزش هفت میلیون و 200 هزار تومان بین اقشار مستضعف وکم برخوردار در ابتدای ماه مبارک رمضان افزود: برپایی نماز در دو وقت ظهر و مغرب همراه با بیان احکام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌ها بود.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم لیالی قدر همراه با قرآن به سر و قرادئت دعای جوشن کبیر از برنامه‌های این مسجد بود گفت: هزینه‌های جانبی شامل خرید دارو برای بیماران نیازمند، تعمیرات خانه عالم و... هم جزء فعلیت‌های بچه‌های کانون در ماه مبارک رمضان است.

 

سیدآموزنده با اشاره به اینکه همزمان با نیمه رمضان و ولادت کریم اهل بیت(ع)، گوشت نذری بین نیازمندان توزیع کردیم تصریح کرد: رایزنی و تهیه و توزیع 40 بسته معیشتی در شب و روزعیدفطر به ارزش 10 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های ما بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع گوراب‌پس فومن برگزاری نمازعید فطر باحضور اهالی این روستا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را از آخرین برنامه‌های این کانون در ماه مبارک رمضان دانست.

 

پایان پیام/ 526