کانون رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه شایسته تقدیر در رواق ترنج

کانون رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه شایسته تقدیر در رواق ترنج

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
دورائی گفت: کانون رقیه خاتون(س) روستای استخربیجار آستانه اشرفیه با کسب هزار و ۱۲۰ امتیاز شایسته تقدیر در رواق ترنج طرح ملی «ایران قوی» معرفی شد.

«فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه از کانون‌های فعال و برتر گیلان است اظهارداشت: این کانون سال گذشته در طرح ملی ایران قوی توانست در بخش رابطین با میانگین بیش از ۱۱ هزار امتیاز به جمع برترین‌های کشوری راه پیدا کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) مسجد امام حسین(ع) روستای استخر بیجار آستانه با بیان اینکه این کانون در رواق ترنج نیز شایسته تقدیر شد افزود: رواق ترنج یکی از ۱۲ رواق طرح ملی ایران قوی بود که با هدف افزایش تولید محصولات فرهنگی، هنری و دینی به همت بچه‌های مساجد کشور، کشف استعدادها و حمایت بیش از پیش از هنرمندان مسجد محور به‌ویژه در حوزه هنرهای تجسمی، غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد، آموزش و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان مؤمن و توانمند برای مشارکت در فرهنگ‌سازی جهش تولید در کشور اجرا شد.

 

وی با اعلام اینکه این رواق در هفت رشته کاریکاتور، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک رایانه‌ای، طراحی دستی، عکاسی و صنایع دستی اجرا شد اظهارداشت: کانون رقیه خاتون در رشته‌های قالیبافی، عروسک دوزی، گرافیک رایانه‌ای، خیاطی و نقاشی آثاری را ارسال کرد و در مجموع توانست هزار و ۱۲۰ امتیاز کسب کند که شایسته تقدیر در این رواق شد.

 

دورائی با بیان اینکه خود دارای مدرک قالیبافی و عروسک دوزی بوده و ۶ هنرجو در این رشته آموزش داده است تصریح کرد: «شقایق خالق پرست چوریه» در بخش گرافیک رایانه‌ای فعال بوده و در کارهای گرافیکی و تولیدات چند رسانه‌ای کانون همراهمان است.

 

وی «سکینه مسیب نژاد» دارای مدرک اپراتوری مقدماتی رایانه، « فاطمه حقی نشرودکلی» و «فرزانه خالق پرست» در رشته خیاطی، «فرشته حسینی» در رشته نقاشی و «فاطمه حیدرزاده» و «امیررضا استواری» در رشته نویسندگی را از هنرمندان کانون رقیه خاتون(س) و فعال در رواق ترنج معرفی کرد.

پایان پیام/ 84