توزیع بسته‌ های معیشتی در ایام عید فطر به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

توزیع بسته‌ های معیشتی در ایام عید فطر به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
شفیعی از توزیع ۵۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک ‌های مومنانه در راستای طرح «راهکار» به مناسبت عید سعید فطر میان خانواده‌های نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک فرارسیدن ایام عید سعید فطر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: رزمایش کمک‌ های مومنانه التیام ‌بخش درد‌های معیشتی مردم در روز‌های سخت کرونایی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اینکه امروز یاری به همنوعان در شرایط شیوع کرونا همچون زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاکی از هویت عمیق دینی جامعه ایرانی است، افزود: همه ساله با آغاز ماه مبارک رمضان، کانون «منتظران ظهور» اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان می ‌کند که امسال نیز با وجود ویروس کرونا پویش کمک‌ های مومنانه با همکاری و همدلی خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» با تاسی از سیره ائمه معصومین (ع) حفظ شان و کرامت نیازمندان است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در حقیقت مساجد نقش محوری در جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان داشته اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون بیان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب طرح «راهکار» 50 بسته مواد غذایی تهیه و با تلاش بچه های مسجد و به همت اعضای کانون، به مناسبت ایام عید سعید فطر، میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

شفیعی با بیان اینکه کمک به هم‌نوعان و نیازمندان، از اهمیت و فضیلت والایی برخوردار است، خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، لبیک به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خلق صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی است.

وی در پایان از مرحله بعدی رزمایش کمک های مومنانه در سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: ان شاءالله در کنار مردم عزیز در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی به خصوص محرومین جامعه هستیم و تمام تلاش خود را برای کمک و همکاری با آنها به کار خواهیم بست.

 

پایان پیام/ 130