کسب مقام برتر مسجد داودقلی زنجان در فعالیت های بشردوستانه و کمک به محرومان

کسب مقام برتر مسجد داودقلی زنجان در فعالیت های بشردوستانه و کمک به محرومان

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
بیات گفت: مسجد داودقلی زنجان با توجه به فعالیت های گسترده خدمت رسانی به مردم ، مسجد مردمی برتر شناخته شد.

مسئول روابط عمومی مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مسجد داودقلی زنجان از مساجد فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی،علمی، جهادی و تربیتی است که با اعضای فعال خصوصا جوانان شهر فعالیت گسترده ای برای مردم دارد.

بیات ادامه داد: مسجد داودقلی در آمایش و رصد فعالیت های بشردوستانه و فعالیت های آموزشی امدادی و کمک محرومین، بیماران و افراد ناتوان جامعه در استان زنجان مقام اول را کسب کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این مقام و رتبه ارزشمند که حاصل فعالیت ها، زحمات و خدمات همه فعالان مجموعه است، ادامه داد: خانه هلال امام هادی(ع) مسجد توانست پیشران حرکت های بشر دوستانه در جامعه با پرچم و نماد مسجد پناهگاه مردم و کسب این مقام اول باشد.

بیات به فعالیت های ارزشمند مسجد داودقلی و خانه هلال امام هادی مسجد اشاره کرد و گفت: زدون غم وغصه های مردم، نشاندن لبخند بر لبان نیازمندان یتیم جامعه، تلاش برای درمان بیماران نیازمند، اشتغالزایی در خانه و منازل افراد کم توان، کمک جهیزیه های جوانان، تکریم و عیادت از بیماران افراد بی وارث، آموزش های امداد و نجات و رویارویی با حوادث و سایر فعالیت های بشردوستانه با محوریت بیانات امامین انقلاب در حال انجام است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه دستگاه های متولی، مسجد داودقلی در استان مقام برتر را  درحوزه خدمت رسانی به مردم کسب کرد.

بیات گفت: همه فعالیت های فرهنگی با مدیریت و محوریت امام جماعت فرهیخته و مدیران خوشفکر و فعال مسجد انجام می شود.

 

 

 

 

                                                                                             

پایان پیام/ 73