فعالیت های کانون های فرهنگی هنری بستر ساز توسعه همه جانبه است

فعالیت های کانون های فرهنگی هنری بستر ساز توسعه همه جانبه است

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰
باقری گفت: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری بستر ساز توسعه همه جانبه است و در طول دوران کرونا بچه های مسجد این مساله را به بروز و ظهور رساندند.

«محمدعلی باقری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فعال و پویا هستند که در طی سال‌های اخیر و در دوران شیوع ویروس کرونا، فراتر از فرهنگ، هنر و ماموریت هایی که برعهده داشتند، در تمام رویدادها و حوادث خالصانه به وظایف خود عمل کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: جذب نوجوان و جوان مسجدی، ارائه و انجام فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و توسعه فعالیت های قرآنی و دینی از مجاهدت و تلاش های بی‌شائبه بچه‌های مسجد و دست‌اندرکاران کانون فرهنگی هنری زینبیه نکاست و این در حالیست که از کمک به محرومان نیز غافل نبوده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و فعالانی که در دوران کرونا با حمایت های خود کمک کار کانون زینبیه نکا در کمک به محرومان بودند با قوت در دست انجام است و از خیران و اثرگذاران این حوزه ها تجلیل شد.

 

باقری گفت: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری بستر ساز توسعه همه جانبه است و در طول دوران کرونا به های مسجد این مساله را به بروز و ظهور رساندند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: همانطور که می دانیم؛ مسجد یکی از کانون های توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است و با حمایت بیشتر از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، می توان بستر تعالی معنوی و ارتقای سرمایه اجتماعی و اقتصادی جامعه را فراهم کرد.

 

باقری یادآور شد: کانون های مساجد نقش مهمی برای جذب مخاطبان نوجوان و جوان دارند تا با برخورداری از اخلاق و با برنامه ریزی هدفمند برای آینده خود بدرستی برنامه ریزی کرده و زمینه ساز توسعه جامعه در بخش های مختلف باشند.

پایان پیام/ 175