ثبت ۷ هزار امتیاز در سامانه« بچه های مسجد» توسط کانون امام علی(ع) نکا

ثبت ۷ هزار امتیاز در سامانه« بچه های مسجد» توسط کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰
چادرنشین گفت: از زمان ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» تا پایان سال گذشته ۷ هزار امتیاز توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) نکا از فعالیت ها و برنامه های مختلف به دست آمده است.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار داشت: از زمان ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» تا پایان سال گذشته 7 هزار امتیاز توسط کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا به ثبت رسیده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: این کانون با حضور فعالان مسجدی فعالیت های مختلفی را ارائه داده است و بیشترین فعالیت ها در طرح همدلی بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در بخش های مختلف شنبه های کتاب، تکریم از خانواده شهدا، تکریم از ورزشکاران و فعالان فرهنگی و هنری و همنین تلاش برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اجرای طرح های مختلف قرآنی فعال بوده و در این بخش ها صاحب امتیاز شد.

 

چادرنشین، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج خواهران و برادران و استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در امورات مختلف کانون و مسجد با هدف جذب اعضا را از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا عنوان کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: سه شنبه های تکریم نیز با هدف تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا، نخبگان علمی و فرهنگی و ورزشی و ... در سطح کانون در حال اجراست بدین ترتیب که امام جماعت مسجد به همراه اعضای هیئت امنا و کادر کانون فرهنگی هنری در بیت شهدا حاضر می شوند و با مقام شامخ شهدا تجدید بیعت دوباره دارند.

 

وی اظهار کرد: طرح شنبه های کتاب با توجه به دغدغه رهبری برای افزایش سرانه مطالعه درحال اجراست و اکنون این طرح باتوجه به کرونا دربستر مجازی درحال اجراست.

 

چادرنشین یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا از جمله کانون ها مازندران با فعالیت های ویژه است و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کرده و به اذعان مسئولین این شهرستان، فعالیت های این کانون موجب کاهش آمار جرائم در منطقه مهرگان نکا شد.

پایان پیام/ 175