اجراي طرح تلاوت قرآن با مشاركت كانو‌ن‌هاي فرهنگي و هنري در مساجد جنوب كرمان

اجرای طرح تلاوت قرآن با مشاركت كانو‌ن‌های فرهنگی و هنری در مساجد جنوب كرمان

تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
خوبي‌زاده گفت: شب عاشورا هم‌زمان با سراسر كشور طرح تلاوت قرآن با مشاركت كانون هاي فرهنگي هنري در مساجد جنوب كرمان نيز برگزار مي شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «مجید خوبی‌زاده»گفت: شب عاشورا هم‌زمان با سراسر کشور طرح تلاوت قرآن کریم با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان نیز برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان، افزود: شب عاشورا، شب احیاء و مناجات امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش بود، یکی از اهداف مدنظر در اجرای این طرح است.


وی، عنوان داشت: طرح تلاوت قرآن در این شب عاشورا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله کانون‌های فرهنگی هنری و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما در مساجد کشور، در قالب کاروان عاشورا و به منظور تسکین قلب امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه) برگزار می شود.


خوبی‌زاده، اظهار داشت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با برپایی محفل قرآنی و جزءخوانی، حزب خوانی و یا قرائت سوره فجر و هر سوره ای که شان نزول آن، به واسطه وجود امام حسین علیه السلام است، می توانند در این طرح شرکت کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ادامه داد: مدیران کانون های داوطلب شرکت در طرح تلاوت قرآن در شب عاشورا بایستی جهت ثبت اطلاعات کانون ها به پورتال بچه های مسجد به آدرس  http://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.


وی، عنوان داشت: برای اجرای این طرح، هدیه معنوی سفر کربلای معلی برای کانون های سراسر کشور در نظر گرفته شده که به قید قرعه ۱۴ کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ۱۴ کانون برتر مجری طرح در کشور و نیز ۱۴ کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ۱۴ قاری برتر در کشور اهدا می شود.

  


پایان پیام/