جلسه شورای راهبردی خواهران مسجد داودقلی زنجان تشکیل شد

جلسه شورای راهبردی خواهران مسجد داودقلی زنجان تشکیل شد

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام ولایتی از تشکیل جلسه شورای راهبردی خواهران مسجد داودقلی زنجان در راستای تبادل نظر با موضوع احیای نظام زن و خانواده در مسیر تمدن نوین اسلامی خبر داد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: تشکیل شورایی منسجم، مصمم، با انگیزه، متدین و انقلابی جهت تبادل نظر عالمانه با موضوع احیای نظام زن و خانواده در مسیر تمدن نوین اسلامی و فراهم نمودن زمینه مساعد برای نقش آفرینی بانوان در مسجد  از  اهداف تشکیل شورای خواهران مسجد داودقلی زنجان است.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ادامه داد: ایجاد فضای پویا و تاثیرگذار بر اساس تعالیم ناب اسلامی و اندیشه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و زمینه سازی برای افزایش حضور فعالانه و فعالیت سازنده خواهران را ازجمله اهداف تشکیل شورای راهبردی خواهران عنوان کرد.

وی افزود: برنامه های فعالیتی خواهران در مسجد داودقلی در زمینه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و استغال زایی مبتنی بر خرد جمعی است و با بهره گیری از ایده و نظرات راهگشای صاحبنظران حوزه دین در جهت عمق بخشی به فعالیت های حوزه خواهران یکی از سیاست های جدی در سال جاری است.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان تاکید کرد: شورای راهبردی خواهران با آرا و انتخاب عموم خواهران صورت می گیرد و شورا موظف به اعلام برنامه های خود می باشد.

ولایتی خاطرنشان کرد: برنامه های مشترک برادران و خواهران مسجد محدود بوده و فعالیت های خواهران در زمان مشخص و جدا از فعالیت برادران مسجد می باشد.

 

وی افزود: از موفقیت های خواهران این مسجد می توان در زمینه های قرآنی، علمی، مشاوره، اشتغالزایی، کمک به ازدواج تقدیم جهیزیه و جذب خواهران برای فعالیت در زمان مشخص با برنامه منظم اشاره کرد.

پایان پیام/ 73