برگزاری نشست روشنگری در خصوص انتخابات در کانون «امام صادق (ع)»

برگزاری نشست روشنگری در خصوص انتخابات در کانون «امام صادق (ع)»

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰
صادقی گفت: نشست روشنگری در خصوص انتخابات به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: انتخابات از جمله ارکان استقلال یک جامعه پویا بوده و آزادی و دموکراسی کشور بر این اساس پایه گذاری شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است، افزود: سرنوشت چهار ساله مردم کشور با برگزاری انتخابات رقم می خورد.

 

وی با تاکید بر لزوم ارتقا سطح آگاهی برای انتخاب فرد اصلح، عنوان کرد: باید فردی را برای دراختیار قرار دادن سکان کشور انتخاب کرد که علاوه بر مدیر و مدبر بودن، دارای شاخصه هایی همچون تخصص، کارآمدی، کارنامه خوب، تدین و... باشد.

 

صادقی با تاکید بر لزوم تبیین شاخصه های فرد اصلح میان افراد جامعه، عنوان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز می توانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست روشنگری در خصوص انتخابات در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، عنوان کرد: این نشست در راستای آگاهی بخشی و تبیین شاخص های فرد اصلح توسط این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور خواهران و برادران مسجدی برگزار شد، مسائل روز جامعه تبیین و بر انتخاب فرد اصلح با توجه به معیارهای مد نظر رهبری انقلاب تاکید شد.

 

پایان پیام/ 691