رسیدگی به مشکلات اقتصادی و فرهنگی مطالبه اهالی مسجد از رئیس جمهوری آینده

رسیدگی به مشکلات اقتصادی و فرهنگی مطالبه اهالی مسجد از رئیس جمهوری آینده

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به مطالبه اهالی مسجد از رئیس جمهوری آینده، گفت: رسیدگی به مشکلات فرهنگی و اقتصادی از جمله مواردی است که مردم از رئیس جمهوری آینده توقع رسیدگی به آنها را دارند.

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین زاده»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به مطالبات اهالی مسجد از رئیس جمهوری آینده، اظهار کرد: اولین مطالبه مردم از رئیس جمهوری آینده داشتن صداقت و اهل عمل بودن به جای شعار است.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی مباحث اقتصادی و فرهنگی را محور مهم دیگری دانست که باید مورد توجه رئیس جمهوری آینده قرار گیرد و بیان کرد: امروز مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان از معضلات جامعه امروز ما است که برای مردم مشکلات بسیاری را فراهم کرده است. ضمن اینکه در محور فرهنگی نیز با مشکلاتی روبرو هستیم که لازم است از سوی رئیس جمهوری  آینده مورد پیگیری و در اولویت قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حسین زاده فرهنگ صداقت داشتن و مردم داری و اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، از موضوعات مهم دیگری است که باید از سوی رئیس دولت سیزدهم مورد پیگیری قرار گیرد.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی خاطر نشان کرد: دولت باید براساس قانون اساسی سیاست های کلی نظام را مورد پیگیری قرار دهد و در حوزه های اقتصاد مقاومتی، صادرات به کشورهای همسایه و تولید از مطالبات اهالی مسجد است که ضرورت دارد مورد اهتمام رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

پایان پیام/ 40