حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان این استان بیشتر به مردم معرفی شوند

حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان این استان بیشتر به مردم معرفی شوند

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی گفت: ان شا الله باید بتوانیم با برنامه ریزی خوب، حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان این استان را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 2 خرداد) در جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: از اول ذیقعده تا یازدهم دهه کرامت مشخص شده و این دهه با ایام انتخابات و هفته حج مقارن است.

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با یادآوری این مطلب که آنچه مسلم است محوریت برنامه دهه کرامت با حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، افزود: ان شا الله باید بتوانیم با برنامه ریزی خوب، این امامزاده واجب التکریم (ع) و سایر امامزادگان این استان را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه روز دختر را پیش رو داریم که فرصت مغتنمی است که فرهنگ دینی را بتوانیم به جوان و نوجوانان ارائه دهیم، اضافه کرد: به خاطر مسائل کرونایی عمده برنامه ها به صورت مجازی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه بر حسب وظیفه برنامه ریزی درست و صحیح نسبت به دهه کرامت داشته باشند، اظهار کرد: جلسه مجازی دهه کرامت روز سه شنبه برگزار خواهد شد و تولیت های اعتاب مقدس هم حضور دارند.

پایان پیام/ 130